Els assistents (no gaires) vam decidir les següents qüestions:
Pagament de Quota: En la primera reunió es va establir la quota de 20€, però no es va donar cap plaç per fer-la efectiva. Hem comentat de mirar que tots els que realment estiguin interessats i no hagin fet efectiva la quota ho mirin de fer aquesta propera setmana. Recordeu, a la tenda Garver. També d'aquesta manera saber el nombre real de membres.
Director de Pista: Tal i com es va proposar al blog, tothom va estar d'acord en crear la figura de director de pista. Si algú esta especialment interessat en aquest càrrec ha quedat obert el periòde pq qui vulgui s'hi pugui presentar. En cas que no surti ningú, quant tinguem el circuit acabat s'escollira un membre que faci de director de pista.
Compra circuit Master Track: Tots els assistents van estar d'acord per realitzar la derrama per comprar el circuit. Com que ja es va dir que les compres extraordinadires per derrama es realitzarien amb l'acord del 100% dels membres, esperem aquesta setmana que tothom pagui la quota per poder informar als que no han assistit a la reunió d'aquest projecte i finalment decidir la compra del circuit.
Llista compra material: El company S.V. va fer la proposta de crear una llista de compra de material, on, tothom que vulgui comprar recanvis, cotxes, etc.. pugui apuntar-ho i d'aquesta manera negociar un millor preu amb els comerciants d'aquest sector. A tothom li va semblar be la iniciativa de caràcter voluntari, així que ja ho sabeu si algú vol comprar recanvis o cotxes i no te pressa, que vagi al Garver a apuntar-ho.
Compra material nou tram de rally: Per tal de poder fer un nou tram de rally es va decidir comprar el Pack Crono Rally d'Scalextric. Aquest pack a més de crono i pista de sortida, porta 2 raquetes per tal d'utilitzar amb un sol cotxe els 2 carrils del circuit. El preu aprox. a Reus Slot és de 43€ i es podria pagar amb la quota de socis. Vam quedar que C.A.G.C. faria les gestions amb Reus Slot per negociar el preu de compra.
Novetats:
El company S.N. ja ha muntat les estanteries per desar material i ha estat preparant el allargos de corrent per donar servei als circuits.
Hem muntat la fullola al circuit de rally, també hem fet 2 línies de tensió més per donar prou corrent a tota la pista. Els resultats per ara són fantàstics. Hem de continuar-hi treballant.
divendres, 8 de febrer del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada